Sunday, October 17, 2010

banyak order masuk spam.

salam semua...

sejak sebulan lepas sy cek email sy mcm kurang sgt email masuk. kalau tak hari2 ade je email. kalau bukan order pon, email kawan2 :) tapi sejak2 sebulan yang lalu inbox saya menyepi.. saya fikir memang takde sapa dah yyang sudi nak hantar email kat saya ( sobb sobb sobb) .

than baru2 nih classmate space sy cakap ade send kat yahoo. GM Hr sy pon ade send kat yahoo. tapi saye tak terima email. pagi nih baru teringat nak check spam.!hadehhH~
 rupe2nye semua email masuk spam. ehh kenape ekk? hmmm ada jugak email yang tanye harga kek + nak order kek pon turut disalurkan ke spam.hadeh2

SORRY YE KEPADA CUSTOMER YANG SAYA TAK REPLY EMAIL, SAYA TAK PERASAN EMAIL ANDA MASUK SPAM. huuuuaaaaaaa :(

saya minta maaf sangat kepada anda semua. mulai hari ni, saya akan check dua2 inbox dan spam.

thx for your support! lllooooove you alls!

xoxo,
ima

No comments:

Post a Comment